Під час оформлення замовлення ви вказуєте загальний вигляд пристрою. Під час доставки по місту чи Новою поштою ми співвідносимо надіслані вами дані із станом отриманого пристрою. У разі розбіжностей, погоджуємо спірні питання у телефонному режимі чи вносимо зміну у дані, безпосередньо під час забору техніки за вашої присутності. При зворотній доставці, пакування провадиться із найвищим рівнем захисту від можливих механічних пошкоджень під час транспортування. Це все значно зменьшує ризики пошкодження техніки під час доставки. Але, якщо при заборі техніки з відділення Нової пошти ви все ж таки виявили факт пошкодження, рекомендуємо не покидаючи відділеня, написати заяву на компенсацію пошкодженного майна, що дорівнює оціночній вартості посилки. Тому наполегливо рекомендуємо: 1. Пакуйте техніку надійно. 2. Вказуйте дійсну вартість посилки, що відповідає вартості змісту.