1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. При прийомі техніки в ремонт оформлюється Лист замовлення, в якому, в обов’язковому порядку вказуються наступні пункти:

  • ПІБ замовника
  • Контактний номер телефону замовника
  • Адреса замовника (при оформлені гарантійного ремонту)
  • Виробник, модель, IMEI / S/N номер пристрою, що приймається на обслуговування (у разі неможливості зчитати серійний номер чи IMEI пристрою, дана позиція генеруюється автоматично.
  • Заявлена несправність
  • Опис комплектності
  • Орієнтовна вартість ремонту / діагностики (у разі прийому на платне обслуговування).

1.2. Лист замовлення друкується в одному примірнику, яке в обов’язковому порядку завіряється підписами представника сервісного центру та замовником. Що у свою чергу, є письмовим підтвердження погодження із умовами обслуговування АСЦ. Підписаний примірник залишається у сервісному центру. Замовнику видається унікальний QR код замовлення, за яким в подальшому замовник отримує відремонтований виріб. У разі втрати QR коду замовлення, видача пристрою провадиться за документами замовника, що підтверджують особу (паспорт громадянина Україні, закордонний паспорт, водійське / пенсійне посвідчення) та заявою, в якій вказуються дані замовника, серія та номер наданого документу.

1.3. АСЦ не несе відповідальності за втрату індивідуальних налаштувань, особистих даних чи іншої користувацької інформації, що міститься в пристрої та/або на карті пам’яті. Збереження особистої інформації оговорюється індивідуально та є додатковою платною послугою.

1.4. Про хід виконання робіт замовник інформується самостійно, через QR код замовлення.

1.5. З моменту готовності пристрій зберігається в АСЦ безкоштовно протягом 10 робочих днів. Після, із замовника стягується плата за відповідальне зберігання у розмірі 20грн. за добу.

1.6. У випадку, коли із моменту готовності пристрою минуло 6 місяців, а замовник так і не з’явився для отримання свого замовлення, техніка, що вказана у замовлені приймається на реалізацію з метою компенсації вартості ремонту та вартості відповідального зберігання.

1.7. АСЦ не несе відповідальність за шкоду, заподіяну майну замовника, що виникла внаслідок дій, спричинених збройною агресією РФ проти України, форс-мажорних обставин чи обставин непереборної сили.

1.8. При відправці техніки на обслуговування через компанії з експрес-доставки, АСЦ не несе відповідальності за цілісність пристроїв під час транспортування. Вартість з доставки техніки до АСЦ і у зворотньому напрямку сплачує замовник.

1.9. Забираючи техніку з ремонту замовник автоматично погоджуєтеся із якістю виконаних робіт. Всі претензії щодо якості виконаних робіт, якщо такі виявляться, повинні бути пред’явлені під час перевірки пристрою після проведених робіт безпосередньо у АСЦ. У цьому разі, сервісний центр приймає техніку на доопрацювання. Вимоги Клієнта, щодо доопрацювання та усунення недоліків, не можуть бути задоволені у разі, коли усунення останніх є неможливими виходячи із конструктивних особливостей або програмного забезпечення пристрою.

2. ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

2.1. На гарантійне обслуговування приймаються пристрої за наявності чітко заповненого гарантійного талона або/та чеку.
2.2. Гарантійному обслуговуванню підлягають пристрої за умови дотримання замовником гарантійних умов під час експлуатації.
2.3. Строк виконання гарантійного обслуговування становить 14 робочих днів. У разі, коли несправність є періодичною, датою початку гарантійного обслуговування вважається день встановлення – виявлення дефекту / несправності. У разі відсутності, необхідної задля усунення несправності деталі на складі, обслуговування може бути подовжено до 45 робочих днів, але не раніше, аніж комплектуюча поступить на склад.
2.4. У разі, коли пристрій не може бути відремонтований в умовах АСЦ, він відправляється для проведення гарантійного обслуговування в Генеральний сервісний центр м. Києва. У такому випадку, строк обслуговування може бути подовжений до 45 робочих днів. Сплату за відправку техніки до Генерального сервісу й зворотньо, сплачує Генеральний сервіс.
2.5. Час перебування пристрою на гарантійному обслуговуванні додається до загального строку гарантії. Під час гарантійного обслуговування, що додається до кінцевої дати споживання слід розуміти строк знаходження пристрою в ремонті, а саме строк, з моменту виявлення дефекту до дати його усунення.
2.6. У разі, коли дефект не виявлено, строк перебування пристрою в сервісі не враховується, гарантійний термін не подовжується.
2.7. Приналежність до можливості проведення гарантійного обслуговування остаточно встановлюється АСЦ тільки після розборки та огляду пристрою.
2.8. Умови гарантійного обслуговування не передбачають роботи з установки, підключення та наладки пристрою, а також консультації з експлуатації, якщо це не вказано у Політиці гарантійного обслуговування компанії-виробника. У такому випадку ці роботи оговорюються індивідуально та є додатковою платною послугою.

3. ПЛАТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

3.1. Строк проведення платного обслуговування оговорюється індивідуально, під час оформлення замовлення та вказується у Листі замовлення, як орієнтовна дата готовності. При цьому, орієнтовна дата готовності є умовною і може змінюватися в залежності від результатів діагностики та наявності комплектуючих на складі.
3.2. Замовник приймає на себе ризики, пов’язані із можливим проявом в пристрої дефектів, що не були вказані у Листі замовлення, а також ризик можливої втрати працездатності пристрою в процесі ремонту у разі грубих порушень замовником умов експлуатації, як то наявності слідів потрапляння вологи, корозії, некваліфікованого попереднього ремонту або механічних.
3.3. Під час прийому техніки в ремонт у Листі замовленні вказується орієнтовна вартість платного обслуговування, яка може бути змінена в залежності від виконаних робіт або використаних комплектуючих. В свою чергу, зміна вартості ремонту обов’язково погоджується із замовником. Виконання платного обслуговування провадиться після погодження вартості ремонту із замовником.
3.4. У разі відмови від запропонованого ремонту із замовника стягується плата за проведену діагностику у розмірі, що встановлюється і погоджується АСЦ під час оформлення Листа замовлення. Вартість діагностики вказується у прайс-листі АСЦ на сайті та в точках обслуговування клієнтів. В свою чергу, вартість діагностики може бути змінена в залежності від складності розбирання пристрою, про що замовника попереджають під час оформлення Листа замовлення.
3.5. На проведене платне обслуговування та замінені комплектуючі АСЦ надає гарантію від 10 діб до 6 місяців, в залежності від виконаних робіт та замінених деталей.

+380673257640
+380995200278
vservicezp@gmail.com