1.1. При прийомі техніки в ремонт оформлюється Лист замовлення, в якому, в обов’язковому порядку вказуються наступні пункти:
1.2. Лист замовлення друкується в одному примірнику, яке в обов’язковому порядку завіряється підписами представника сервісного центру та замовником. Що у свою чергу, є письмовим підтвердження погодження із умовами обслуговування АСЦ. Підписаний примірник залишається у сервісному центру. Замовнику видається унікальний QR код замовлення, за яким в подальшому замовник отримує відремонтований виріб. У разі втрати QR коду замовлення, видача пристрою провадиться за документами замовника, що підтверджують особу (паспорт громадянина Україні, закордонний паспорт, водійське / пенсійне посвідчення) та заявою, в якій вказуються дані замовника, серія та номер наданого документу.
1.3. АСЦ не несе відповідальності за втрату індивідуальних налаштувань, особистих даних чи іншої користувацької інформації, що міститься в пристрої та/або на карті пам’яті. Збереження особистої інформації оговорюється індивідуально та є додатковою платною послугою.
1.4. Про хід виконання робіт замовник інформується самостійно, через QR код замовлення.
1.5. З моменту готовності пристрій зберігається в АСЦ безкоштовно протягом 10 робочих днів. Після, із замовника стягується плата за відповідальне зберігання у розмірі 20грн. за добу.
1.6. У випадку, коли із моменту готовності пристрою минуло 6 місяців, а замовник так і не з’явився для отримання свого замовлення, техніка, що вказана у замовлені приймається на реалізацію з метою компенсації вартості ремонту та вартості відповідального зберігання.
1.7. АСЦ не несе відповідальність за шкоду, заподіяну майну замовника, що виникла внаслідок дій, спричинених збройною агресією РФ проти України, форс-мажорних обставин чи обставин непереборної сили.
1.8. При відправці техніки на обслуговування через компанії з експрес-доставки, АСЦ не несе відповідальності за цілісність пристроїв під час транспортування. Вартість з доставки техніки до АСЦ і у зворотньому напрямку сплачує замовник.
1.9. Забираючи техніку з ремонту замовник автоматично погоджуєтеся із якістю виконаних робіт. Всі претензії щодо якості виконаних робіт, якщо такі виявляться, повинні бути пред’явлені під час перевірки пристрою після проведених робіт безпосередньо у АСЦ. У цьому разі, сервісний центр приймає техніку на доопрацювання. Вимоги Клієнта, щодо доопрацювання та усунення недоліків, не можуть бути задоволені у разі, коли усунення останніх є неможливими виходячи із конструктивних особливостей або програмного забезпечення пристрою.
2. ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
3. ПЛАТНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ