Кожне замовлення - крок до досконалості
Ми дійсно вдячні кожному клієнту! Адже завдяки Вам ми маємо змогу кожного дня вдосконалювати свої знання та вміння. Аби зробити процес гарантійного обслуговування меньш тривалим, рекомендуємо Вам звернути увагу на наступні кроки
Що необхідно для здачі пристрою на гарантійне обслуговування?
Обов’язково: пристрій, гарантійний талон або чек, що підтверджує покупку, коробка.
Бажано: зарядний пристрій, кабель зарядки.
Ідеальний варіант: повний комплект.

!Пам’ятайте, у разі коли ремонт неможливий у зв’язку із відсутністю комплектуючих, списання пристрою можливе лише за наявності повного комплекту!

Як підготуватися до здачі пристрою на гарантійне обслуговування?

Слід пам’ятати, що під час ремонту вся особиста інформація може бути видалена. Тому, рекомендуємо зберегти / синхронізувати всю необхідну інформацію.

Також, наголошуємо, що деякі виробники вимагають обов’язкове проведення технічного звіту. Під час якого, за допомогою спеціального софту, пристрій проходить перевірку на справність всіх систем і служб. У свою чергу, ця процедура потребує повного доступу до внутрішньої пам’яті, тому є обов’язковою необхідність відсутності паролей чи блокувань на пристрої.

Перевірити гарантійність
За для перевірки, щодо можливості гарантійного обслуговування, оберіть необхідний бренд та виконайте запропоновані представником дії
  • кнопкові телефони
  • захищені телефони
  • смартфони
  • планшети
  • графічні планшети
Смартфони / Телефони / Планшети
  • заміна дисплейного модуля, дисплея / сенсора
  • заміна скла дисплею (сепарація модуля)
  • заміна динаміка, заміна мікрофона
  • заміна корпуса, заміна кнопок
  • заміна батареї
  • заміна мікросхем
  • електромеханічний ремонт
  • заміна системних плат
  • відновлення після потрапляння вологи
  • усунення збоїв в операційній системі
  • розблокування
Гарантійне обслуговування
Наш сервіс уповноважений приймати та провадити гарантійне обслуговування техніки наступних брендів
Умови обслуговування
Авторизований Сервісний Центр «ВсеСервіс» (надалі АСЦ) провадить прийом та обслуговування обладнання мобільного зв’язку та техніки у відповідності із вимогами та стандартами фірм-виробників і в суворій відповідності до законодавства України, зокрема із Законом України «Про захист прав споживачів».
Платне обслуговування не обмежується жодним брендом чи видом техніки.
Перелік пристроїв є досить великим:
телефони та смартфони, ноутбуки та персональні комп'ютери, особистий електротранспорт, дрібна та середня побутова техніка, телевізори та розумна техніка. Тому, якщо Ви не знайшли Вашу техніку у переліку нижче, не переходьте до подальших пошуків.
Ліпше зробіть запит нашим спеціалістам
Офіційні представники
Купуючі техніку в офіційних представників Ви можете бути впевнені у якості придбаної продукції
Замовити доставку
Ви з легкістю можете замовити послугу з доставки техніки
кур'єром або Новою поштою
+380673257640
+380995200278
vservicezp@gmail.com